.¤·º°´¯ Watching Over Me ¯`°º·¤.

☆ Spaniard ☆

My photo
I am Spaniard by birth . Raised between Spain and Italy. Currently residing in the USA. I love to connect with people of different cultures and paths of life. I speak, read and write six different languages. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Lets see ... : dreamer, crazy, playful, wild, stubborn, romantic, adventurer, sweet, kind, funny, sensitive, tender, loving , proud, childish, cheerful, caring, joyful, sociable, passionate, in one word ..... "INCURABLE"!! I am a Daughter of the "KING of KINGS" I Been single by CHOICE, I rather be single than be lied, cheated & disrespected.

"ONGI ETORRI - 歓迎 - BIENVENIDOS - BENVENUTO - WELCOME"

If your God is a Jew,
Your pizza Italian,
Your watch Swiss,
Your car Japanese,
Your coffee Colombian,
Your numbers Arabic,
Your letters Latin,
How dear you call your neighbor an alien?

♫ Music - Videos ♫

❤ J ~ M ❤
WMYX 99.1 The Mix FM
"LOVE SONGS"
LIGHTS DOWN .......

"My Life, La Mia Vita, Mi Vida"


(CLICK POST TITLE)

~My Life~

My life is a possibility, I embrace it.
My life is beautiful, I admire it.
My life is wonderful, I enjoy it.
My life is a bewilderment, I face it.
My life is a dream, I follow it.
My life is a mission, I fulfill it.
My life is a game, I play it.
My life is treasure, I cherish it.
My life is rich, I savor it.
My life is lovely, I revere it.
My life is a mystery, I uncover it.
My life is pain, I endure it.
My life is a song, I sing it.
My life is a tragedy, I forbear it.
My life is an adventure, I am regardful of it.
My life is luck, I benefit from it.
My life is life, I fight for it.



ITALIAN

~La mia vita~

la mia vita è una possibilità, io la abbraccia.
La mia vita è bella, io la ammira.
La mia vita è meravigliosa, io la gode.
La mia vita è un bewilderment, io lo affronta.
La mia vita è un sogno, io lo segue.
La mia vita è una missione, io la compie.
La mia vita è un gioco, io lo gioca.
La mia vita è tesoro, io lo è.
La mia vita è ricca, savor di I esso.
La mia vita è bella, revere di I esso.
La mia vita è un mistero, io lo scopre.
La mia vita è dolore, io gli resiste.
La mia vita è una canzone, io la canta.
La mia vita è una tragedia, io forbear esso.
La mia vita è un'avventura, io sono regardful di esso.
La mia vita è fortuna, io trae beneficio da esso.
La mia vita è vita, io combatte per esso.




SPANISH

~Mi vida~

Mi vida es una posibilidad, yo la abrazo.
Mi vida es hermosa, yo la admiro.
Mi vida es maravillosa, yo gozo de ella.
Mi vida es un desconcierto, yo la hago frente.
Mi vida es un sueño, yo lo siguo.
Mi vida es una misión, yo la satisfazgo.
Mi vida es un juego, yo lo juego.
Mi vida es tesoro, yo lo guardo.
Mi vida es rica, yo la savoreo.
Mi vida es encantadora, yo la venero.
Mi vida es un misterio, yo lo destapo.
Mi vida es dolor, yo lo aguanto.
Mi vida es una canción, yo la canto.
Mi vida es una tragedia, yo me levanto.
Mi vida es una aventura, yo la vivo.
Mi vida es suerte, yo me beneficio de ella.
Mi vida es vida, yo lucho por ella.

Roses

No comments:

● THE OCEAN ●